איך שילוח בינלאומי קשור לעסק שלכם בארץ?
עולם התעסוקה מתחלק לשני סוגי אנשים: שכירים ובעלי עסקים. בעידן הווירטואלי של היום, גם עסקים מתחלקים לשני סוגים: עסקיים בעלי מיקום פיזי, עם כתובת מדויקת ונכס דלא-ניידי ועסקים וירטואליים, כמו חנויות אונליין וקניונים מקוונים.
בין אם יש לכם עסק פיזי ובין אם וירטואלי, יש נושא שבטוח מעסיק אתכם לא מעט בשגרת העבודה שלכם – ניהול מלאי. אחרי הכול, כדי שהעסק יתנהל כמו שצריך ולקוחות ימשיכו לקנות ולקבל שירות ראוי, המוצרים צריכים להיות זמינים באופן שוטף.
גם המגזר הפרטי וגם המגזר העסקי גילה בשנים האחרונות את הנפלאות של שילוח בינלאומי. יצרנים בחו"ל מציעים מוצרים במחירים משתלמים במיוחד ולכן שווה להזמין חלק מהמוצרים ולמכור אותם בארץ. בנוסף יש מוצרים המסובבים על חלפים ובמידה והמפעלים המייצרים נמצאים מחוץ לישראל, מגיעים מהם משלוחים באופן קבוע.
חוץ מסיבות אלו, בעלי עסקים פיזיים ווירטואליים שרוצים לפרוץ את גבולות הארץ ולבסס היכרות עם המותג שלהם גם בחו"ל, זקוקים לחברת שילוח בינלאומי צמודה, עליה הם סומכים בכל הפן הזה של ניהול העסק.
מה צריך לבדוק כשבוחרים חברת שילוח בינלאומי?
קחו בחשבון שאתם זקוקים לחברת שילוח בינלאומי מקצועית שתדע כיצד לשנע את המוצרים הרגישים שלכם אל מעבר לים או להביא אליכם בבטחה חלקים וחלפים שהזמנתם מחו"ל. בנוסף לכך, יש לבדוק לעומק את עניין מחירי המשלוח. כדי להבין איזו חברה מציעה לכם את ההצעה המשתלמת ביותר, כדאי לקחת חברה חיצונית שתערוך עבורכם השוואת מחירים. באופן זה אתם תהיו פנויים לעסוק בהיבטים אחרים של העסק וגורם אחר ידאג לבצע את הבירורים ולחזור אליכם עם הצעת מחיר. על-מנת שיהיה אפשר לעשות השוואת מחירים, דאגו להעביר לחברה שמבצעת את ההשוואה את כל הנתונים שיש לכם וכל המרבה הרי זה משובח.
מעבר למחיר תמיד כדאי גם לבקש המלצות ממשפחה, חברים, מכרים וכמובן קולגות ובעלי עסקים אחרים. ככל שתאספו יותר מידע על שילוח בינלאומי של מוצרים דומים לשלכם, תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר אודות איכות השירות של חברת השילוח.